poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Kanye West - audycja przekrojowa 15 sierpnia 2011

KANYE WEST

The College Dropout [2004]

1. Kanye West -Through The Wire

"Boże, oni nie mogą powstrzymac mnie od rapowania, prawda?"

"Naprawdę przykro mi jeśli to co rapuje jest niewyraźne. Mam szczękę spiętą drutem, miałem operację."


2. Kanye West - Intro

"Kanye, czy mógłbyś napisać piosenkę do śpiewania dla dzieciaków na rozdanie dyplomów?
O tak, mam idealną piosenkę dla dzieciaków do śpiewania."


3. We Don't Care

4. I'll Fly Away

"Pewnego radosnego poranka, kiedy moje życie się skończy, odfrunę gdzieś daleko do krainy wiecznego szczęścia."


5. Jesus Walks

"Jesteśmy na wojnie z terroryzmem, rasizmem, a najbardziej jesteśmy na wojnie z samymi sobą.
Boże pokaż mi drogę, bo Szatan próbuje mnie złamać.
Jezus kroczy razem ze mną.
Jedyną rzeczą o jaką się modle to aby nogi mnie teraz nie zawiodły.
I nie sądzę, że jest coś co mogę zrobić by naprawić moje błędy.
Chcę pomówić z Bogiem, ale boję się, bo tak długo ze sobą nie rozmawialiśmy."


6. Never Let Me Down (feat. Jay-Z & J.Ivy)

"Urodziłem się by się różnić.

Wszyscy jesteśmy z określonego powodu na swoich ścieżkach.

Jeśli stalibyśmy razem na najwyższym klifie, a Ty by sie poślizgnął i powierzyłbyś swoje życie w mojej zaciśniętej dłoni, Nigdy, przenigdy bym Cię nie zawiódł."


7. School Spirit Skit 1

"Skończyłeś studia i czujesz sie wspaniale, czujesz się świetnie. Teraz możesz pracować i zarabiać. Jeśli będziesz się wystarczająco duzo podlizywał, przejdziesz na wyższy poziom, zostaniesz sekretarką sekretarki. Czy to nie wspaniałe? Będzie mógł odbierac wiadomości dla sekretarki, która nigdy nie była na studiach. Tak właściwie to jest siostrzenicą szefa, zatem stałeś sie częścią rodziny.
Wiesz co dają Ci studia?
Dzięki nim stajesz sie naprawdę mądrym człowiekiem.
Żadne dzieciaki nie chcą z Tobą gadać.
Brałem tyle dodatkowych lekcji ile się dało.
Nigdy nie uprawiałem seksu, ale wiesz co? Moje wykształcenie sprawia, że sie cieszę."


8. School Spirit

"Skończyłem naukę i zająłem się swoim własnym biznesem.
Pytają "Skończyłeś studia?"
Nie, zdecydowałem, że rzucam studia.
Chcę podążać za swoimi marzeniami i za tym wszystkim co sobie zaplanowałem."


9. School Spirit Skit 2

"Dajesz sobie radę, uczysz się jak najwięcej możesz, wybierasz książki, które przeczytasz, ale i tak nic z nich nie zapamiętasz. Robisz licencjat, potem robisz magistra, a potem robisz doktora.
I kiedy mówią Ci, że Cię zwalniają pokazujesz im te dyplomy.
Wszyscy mówią, nie pracujesz, nie zarabiasz, a Ty na to spójrzcie na moje dyplomy i na moje życie, jestem mądry, jestem bardzo mądry.
Wszyscy ci kolesie zarabiają pieniądze na różne sposoby, a ja wydaje swoje pieniądze by być mądrym."


10. Lil' Jimmy Skit

"Nie wiem co ze mną będzie. Mój tata umarł i zostawił mi wszystkie swoje dyplomy. cały czas się uczył, mama pytała "Czemu nie pójdziesz do pracy?" a on wciąż się uczył.
I nawet cieszę się, że zostawił mi te dyplomy.
Ja tez się będę uczył!
Będę supermądry!
I ja też mogę umrzeć bez pieniędzy ale będę najmądrzejszym nieżywym gościem.
Kto mnie przebije?"


11. Two Words (Mos Def, Freeway & The Harlem Boys Choir)

Chyba najmocniejszy utwór z The College Dropout.

"Są tylko dwa sposoby w jakie możesz skończy- zabiją Cię albo pójdziesz do więzienia."
Nie ma dokąd stąd iść"

Late Registration [2005]

12. Wake Up Mr. West

"Wiedziałem, że Pana znowu zobaczę Panie West!
Nie masz co robić?
Nie wiesz co zrobić ze swoim życiem?"
Myślisz, że wszystko masz obiecane?
Nigdy nic nie jest Ci obiecane.
Kanye, czy Ty chrapiesz na mojej lekcji?
Panie West! Prosze się obudzić!"


13. Heard 'em Say (feat. Adam Levine)

"Słyszałem jak mówią, nic nigdy nie jest obiecane, ani dziś, ani jutro"

"Mówią, że ludzie w Twoim życiu są porami roku i że nic nie zdarza się bez przyczyny"


14. Roses

"Wiem, że już po godzinach odwiedzin?
Ale czy mogę jeszcze przekazać te kwiaty?

Bo z rodziną wiemy, gdzie jest nasz dom,
dlatego zamiast wysyłać kwiaty..
Tak, to my sami jesteśmy różami

Moje róże przyszły mnie odwiedzić
Nie mogę się doczekać kiedy, zobaczymy słońce i te ciemne chmury odejdą"


15. Diamonds (Feat. Jay- Z)

"Diamenty są wieczne, są wszystkim co mnie cieszy."

"I nie mówię tu o diamentach, które mają lśnić, mówię o tych wszystkich, którzy są dla mnie bliscy"


16. Hey Mama

"Mamo, jestem taki dumny z Ciebie, doceniam to wszystko co dla mnie zrobiłaś, chciałbym, żebyś Ty była po prostu dumna ze mnie"

Graduation [2007]

17. Stronger (Live)

"Zrozumiałem, że nie walczę tylko dla siebie, walcze dla generacji. Generacji, która walczy z fałszywym przekazem mediów, z nierealnym postrzeganiem świata rodem z matrixa, z kłamstwami tworzonymi przez społeczeństwo. Kiedy dorastasz, decydujesz się isć własną ścieżką. I musisz być silniejszy od tego co Cię otacza. Wszyscy, którzy zdecydują się pójść własną drogą są poddawani ostracyzmowi, musicie być silniejsi niż to. To co mnie nie zabije, może mnie tylko wzmocnić."

18. I Wonder

"I zastanawiam czy wiesz co, to znaczy spełnić swoje marzenia."


19. Flashing Lights (Live)

20. Everything I Am

"Wszystko czy nie jestem stworzyło to kim jestem"

21. Homecoming

"Myślisz o mnie czasem?
Chcę Ci powiedzieć, że wracam znów do domu
Może uda nam się zacząć na nowo"

"Myślę, że nie wiesz co masz póki tego nie stracisz i myślę, że dlatego jestem tu i nie mogę wrócić do domu"


22. Big Brother

"Jeśli kogoś podziwiasz, powninens pójść i mu to powiedzieć,
Ludzie nigdy nie dostają kwiatów, kiedy jeszcze mogą je powąchać"



808s & Heartbreak [2008]


23. Say You Will

"Nigdy nie mów, że coś zrobisz, chyba że rzeczywiście to zrobisz"

24. Street Lights

"Daj mi znać jeśli się dowiesz czy ja mam jeszcze czas by dojrzeć, rzeczy nigdy nie trwają wiecznie, daj mi znać jeśli się dowiesz.."

25. POWER

"Żyję w 21 wieku.
robię wszystko by coś znaczyć,
robię to lepiej niż ktokolwiek kogo widzieliście wcześniej,
okrzyki nienawiści, mam na to dobrą odpowiedź,
każdy superbohater potrzebuje swojej melodii przewodniej"


"Masz moc by się mocy pozbyć"

26. Who Will Survive In America

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz