poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Biuro Podróży / Szuflada Dźwięków 13.08.2012 r.

Biuro Podróży w zastępstwie za Tomasza Kubika

R.E.M. - Passenger
My Morning Jacket - Isn't It A Pity
George Harrison - All Things Must Pass
George Harrison - My Sweet Lord
George Harrison - Something
Raz Dwa Trzy - Polska miłość
Raz Dwa Trzy - Idź swoją drogą
--------------------------------------------------------
Szuflada Dźwięków

Marcin Różycki - Spowiedź
The Smashing Pumpkins - Violet Rays
The Smashing Pumpkins - Panopticon
Sebadoh - I Don't Mind
Sebadoh - Arbitrary High
[-----------------------------]
Fair Weather Friends - Fortune Player
Fair Weather Friends - Floating
Twilite - I Am The Sun (Kamp remix)

The Antlers - Drift Dive
The Antlers - Endless Ladder


Koncert zespołu My Morning Jacket w Red Rocks, 4 sierpnia 2012 r.:
At Dawn
Circuital
Xmas Curtain
It Beats For You
I'm Amazed
Lay Low
Highly Suspicious
The Day Is Coming
They Ran
The Bear

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz